- Uddannelsen
- Mulige studieretninger på GG
- 1. Matematik A, Fysik B, Kemi B
- 2. Bioteknologi A, Matematik A, Fysik B
- 3. Biologi A, Kemi B
- 4. Samfundsfag A, Matematik A
- 5. Samfundsfag A, Engelsk A
- 6. Engelsk A, Spansk A (begynder), Latin C
- 7. Engelsk A, Tysk A (fortsætter), Latin C
- 8. Engelsk A, Fransk A (fortsætter), Latin C
- 9. Musik A, Engelsk A
- 10. Musik A, Matematik A
- Valgfag som tilbydes på GG
- Sammensæt din studieretning
- 1.g
- 2.g
- 3.g
- Faglighed
- Uddannelsens mål
- Mulige studieretninger på GG
- Ny elev
- Om GG
- Hvem er vi?
- Hvad vil vi?
- Hvordan gør vi?
- Kvalitetssikring og evaluering
- Resultater i form af karaktergennemsnit
- Fuldførelsestid og -frekvens
- Overgang til videre uddannelse
- Ledelsesberetning
- Elevtrivsel og undervisningsmiljø
- Medarbejdertrivselsundersøgelse
- Personalepolitik
- Behandling af personoplysninger
- Whistleblowerordning
- Lectioadgang
- Digital krænkelse - forældre
- Studie- og ordensregler
- Vi tager ansvar!
- Ferieplan og vigtige datoer
- Fællesskab
- Nuværende elever
Nyheder
GGREASE VAR EN KÆMPE SUCCES
Stykket var et visuelt bombardement med kreative kostumer, flot koreografi, spændende scenografi og et velspillende orkester, der mestrede både rock og ballader. For synge og spille det kunne musicalens hovedroller.
Det var et skønt gensyn med Vince Fontaine, the Pink Ladies, T-birds og Eugene og Charlie fra Rydell High, der iført alt fra sølvjakkesæt, korte bukser, læderjakker, papillotter og 50’er kjoler i pastelfarver gav den hele armen og et forventningsfuldt publikum en fed oplevelse.
Danny og Sandy får selvfølgelig hinanden til slut, mens alle sang og dansede til ”You Are The One That I Want”.
Da hele holdet på næsten 100 elever - roadierne, musikerne, danserne, koret, scenograferne, skuespillerne og teamet bag de flotte kostumer - til allersidst blev kaldt op på scenen, var det trætte, men stolte og glade elever, der tog imod publikums taktfaste klapsalver.
Selvom kostumerne nu er pakket væk, lyset er taget ned og hverdagen er tilbage, så fortsætter det fællesskab, der er opstået blandt de medvirkende elever på tværs af klasser og årgange.
Havde anmeldelsen været mindre begejstret, hvis det havde været en udefrakommende, der havde anmeldt stykket? Jeg tror det ikke!
Se billeder fra forestillingen!