- Uddannelsen
- Mulige studieretninger på GG
- 1. Matematik A, Fysik B/A, Kemi B/A
- 2. Bioteknologi A, Matematik A, Fysik B
- 3. Biologi A, Kemi B
- 4. Samfundsfag A, Matematik A
- 5. Samfundsfag A, Engelsk A
- 5a. Samfundsfag A, Engelsk A - Global
- 6. Engelsk A, Spansk A (begynder), Latin C
- 7. Engelsk A, Tysk A (fortsætter), Latin C
- 8. Engelsk A, Fransk A (fortsætter), Latin C
- 9. Musik A, Engelsk A
- 10. Musik A, Matematik A
- Valgfag som tilbydes på GG
- Sammensæt din studieretning
- 1.g
- 2.g
- 3.g
- Faglighed
- Uddannelsens mål
- Mulige studieretninger på GG
- Ny elev
- Om GG
- Hvem er vi?
- Hvad vil vi?
- Hvordan gør vi?
- Kvalitetssikring og evaluering
- Resultater i form af karaktergennemsnit
- Fuldførelsestid og -frekvens
- Overgang til videre uddannelse
- Ledelsesberetning
- Elevtrivselsundersøgelse
- Medarbejdertrivselsundersøgelse
- Personalepolitik
- Behandling af personoplysninger
- Whistleblowerordning
- Lectioadgang
- Digital krænkelse - forældre
- Studie- og ordensregler
- Ferieplan og vigtige datoer
- Fællesskab
- Nuværende elever
Ledelsesberetning
Ledelsesberetning
Gladsaxe gymnasium opgør hvert år sine resultater i en årsrapport til Undervisningsministeriet, rapporten indeholder økonomiske nøgletal og gør status på årets faglige resultater for 2020.
I dette uddrag af ledelsesberetningen beskriver rektor Eva K. Steensen årets faglige resultater.
Her kan du læse om Gladsaxe gymnasiums vision og værdier, strategi for 2020 – 2024 og om årets resultater bl.a. om digitale kompetencer, internationalt samarbejde, formativ evaluering og årets nye ombygning af svømmesal til aquatorium.