- Uddannelsen
- Mulige studieretninger på GG
- 1. Matematik A, Fysik B, Kemi B
- 2. Bioteknologi A, Matematik A, Fysik B
- 3. Biologi A, Kemi B
- 4. Samfundsfag A, Matematik A
- 5. Samfundsfag A, Engelsk A
- 6. Engelsk A, Spansk A (begynder), Latin C
- 7. Engelsk A, Tysk A (fortsætter), Latin C
- 8. Engelsk A, Fransk A (fortsætter), Latin C
- 9. Musik A, Engelsk A
- 10. Musik A, Matematik A
- Valgfag som tilbydes på GG
- Sammensæt din studieretning
- 1.g
- 2.g
- 3.g
- Faglighed
- Uddannelsens mål
- Mulige studieretninger på GG
- Ny elev
- Om GG
- Hvem er vi?
- Hvad vil vi?
- Hvordan gør vi?
- Kvalitetssikring og evaluering
- Resultater i form af karaktergennemsnit
- Fuldførelsestid og -frekvens
- Overgang til videre uddannelse
- Ledelsesberetning
- Elevtrivsel og undervisningsmiljø
- Medarbejdertrivselsundersøgelse
- Personalepolitik
- Behandling af personoplysninger
- Whistleblowerordning
- Lectioadgang
- Digital krænkelse - forældre
- Studie- og ordensregler
- Vi tager ansvar!
- Ferieplan og vigtige datoer
- Fællesskab
- Nuværende elever
Nyheder
"Living and learning between books and bytes"
Sidste uge var GG vært for Erasmus+ projektet "Living and learning between books and bytes".
Lærere og elever fra Italien, Frankrig, Spanien, Holland og Tyskland besøgte skolen i en uge og 1s, klassen fra den globale studieretning, var værter for de udenlandske elever.
Det var en travl og spændende uge. Mandag var alle på turisttur i København med efterfølgende besøg på Experimentariet.
Tirsdag, onsdag og torsdag blev der arbejdet med forskellige undervisningsmetoder om formiddagen og lavet improvisationsdrama med temaet "What is boredom?" om eftermiddagen. De små drama-indslag blev så optaget på video torsdag eftermiddag.
Projektet skal nemlig ende med en videocollage med emnet "Living between books and bytes", forstået som livet mellem det digitale og analoge liv.
Senere skal 1s og de lærer fra GG, der er tilknyttet projektet besøge Italien, Frankrig, Spanien, Holland og Tyskland for at arbejde videre på det spændende projekt.