Velkomstmøde for nye 1.g’ere og deres forældre

Vi glæder os til at se alle nye 1.g’ere og deres forældre til et velkomstmøde mandag 10. august 2026 kl. 17.00 i gymnasiets sal, hvor I vil møde vores søde tutorer (2.g-elever), nogle af jeres lærere og ikke mindst jeres nye klassekammerater.