- Uddannelsen
- Mulige studieretninger på GG
- 1. Matematik A, Fysik B/A, Kemi B/A
- 4. Bioteknologi A, Matematik A, Fysik B
- 5. Geovidenskab A, Matematik A, Kemi B
- 6. Biologi A, Kemi B
- 7. Samfundsfag A, Matematik A
- 8. Samfundsfag A, Engelsk A
- 8a. Samfundsfag A, Engelsk A - Global
- 12. Engelsk A, 2. fremmedsprog A, 3. fremmedsprog C eller B
- 13-14. Engelsk A, Tysk eller Fransk fortsættersprog A, Samfundsfag B
- 15. Musik A, Engelsk A
- 18. Musik A, Matematik A
- Valgfag som tilbydes på GG
- 1.g
- 2.g
- 3.g
- Faglighed
- Uddannelsens mål
- Mulige studieretninger på GG
- Ny elev
- Om GG
- Hvem vi er
- Hvad vi vil
- Hvordan vi gør
- Studie- og ordensregler
- Alkoholpolitik
- Kvalitetssikring og evaluering
- Fraværstal for skoleåret
- Resultater i form af karaktergennemsnit
- Fuldførelsestid og -frekvens
- Overgang til videre uddannelse
- Elevtrivselsundersøgelse
- Medarbejdertrivselsundersøgelse
- Personalepolitik
- Behandling af personoplysninger
- Lectioadgang
- Etisk kodeks for digitale teknologier
- Antimobbestrategi for Gladsaxe gymnasium
- Digital krænkelse - forældre
- Hvornår?
- Fællesskab
- Nuværende elever
Medarbejdertrivselsundersøgelse
Hvordan trives medarbejderne?
Tre gange årligt afholdes opgavesamtaler (OS) med de pædagogiske medarbejdere, hvor ledelsen er i dialog med den enkelte om undervisningen og aktiviteter relateret til de pædagogiske udviklingsområder.
Medarbejderne gennemfører mindst hvert 3. år en medarbejdertrivselsundersøgelse (MTU) og en arbejdspladsvurdering (APV). Ledelsen udarbejder i samarbejde med medarbejderne en handleplan for det videre arbejde med APV’en og MTU’en.
En gang om året afholdes der medarbejderudviklingssamtaler (MUS) med alle medarbejdere.
En gang om året gennemføres gruppeudviklingssamtaler (GRUS), hvor der sættes fokus på fælles udviklingsområder i de enkelte fag.
På baggrund af OS, MUS og GRUS iværksættes aktiviteter, der kan være med til at udvikle lærernes og faggruppers kompetencer.
Der afholdes hvert år pædagogiske dage, ligesom der i grupper løbende arbejdes med intern kompetenceudvikling relateret til skolens pædagogiske udviklingsområder.